Renomovaný výrobca spodnej bielizne Triola underwear predstavuje svoju novú značku Like YOU určenú pre ženy s väčším poprsím, no len malými až strednými obvodmi. Reaguje tak na rastúci dopyt po padnúcej a funkčnej, ale zároveň mladistvej a módnej bielizni pre tieto proporcie, ktorej je na našom trhu momentálne nedostatok.
V súčasnej dobe sú slovenské ženy hľadajúce košíčky od veľkosti D v kombinácii s menším obvodom nútené nakupovať v zahraničí, často však svoj problém riešia jednoducho nosením nevyhovujúcej veľkosti podprsenky. V lepšom prípade tak je výsledkom zle padnúca a nepohodlná bielizeň, v tom horšom aj zdravotné problémy. Dopyt po kombinácii veľkých košíčkov a menších obvodov na podprsenkách pritom neustále rastie.
„Nie je to tým, že by dnešné ženy začali zázračne chudnúť. Práve naopak, pochváliť sa môžu stále väčšími prednosťami, čo odrážajú aj väčšie čísla košíčkov novej značky Like YOU. Rastúci dopyt po menších obvodoch súvisí skôr so stále lepšou informovanosťou žien,“ hovorí Michaela Barochová, manažérka marketingu a oddelenia vývoja spoločnosti TRIOLA a dodáva: „Vďaka osvete si totiž ženy už našťastie uvedomujú, že obvod podprsenky musí byť pevný, aby zaistil dostatočnú oporu pre ich prsia.“
Mladšie zákazníčky sa podľa slov M. Barochovej, na rozdiel od staršej generácie, odmietajú zmieriť s kompromismi a bez ohľadu na typ postavy požadujú praktickú a pohodlnú, no zároveň atraktívnu bielizeň. Nová kolekcia je preto určená práve pre „obdarené“ mladé ženy a dievčatá plné energie, ktoré sa netrápia veľkosťou svojich pŕs. Vedia ju totiž nosiť a aj keď je pre ne spodná bielizeň nutnosťou, chcú, aby bola príťažlivá a sexi.
Cieľovou skupinou novej kolekcie Like YOU sú mladé ženy s veľkosťou košíčkov od D po J a obvodmi od 65. Like YOU znamená v preklade „ako ty“, aj komunikácia značky sa preto sústreďuje na modelky plnších kriviek, ktoré reprezentujú jej reálne zákazníčky. V predaji bude značka vo všetkých dobrých obchodoch po celej SR a tiež v ponuke certifikovaných internetových obchodov.
NEmodelky na móle? Kto sú tváre ?
„Často sa stretávame s negatívnou reakciou žien na spodnú bielizeň promovanú na štíhlych modelkách,“ upozorňuje Michaela Barochová. „Hlavným dôvodom je, že sa zákazníčky nedokážu s výrobkom na dokonalej modelke stotožniť, nevedia si ich predstaviť na svojej normálnej postave.“ V duchu filozofie novej značky sa stali tvárami novej značky tri mladé ženy-nemodelky. Nie sú zo žiadnej modelingovej agentúry, nemajú silikónové prsia a ich slovanské krivky sú originálne. „Sú to naše zákazníčky, ktoré sa prihlásili do kastingu J a vyhrali. Všetky tri dievčatá: Ewa, Nina a Veronika sú ako my, len mali tú odvahu a chuť postaviť sa pred objektív fotoaparátu a stať sa tvárou značky, ktorá hovorí: Som ako Ty!“