Kde bolo tam bolo, žila raz ovečka,
mala dva vrkoče a svetrík do véčka.
V košiari ju radi mali
a nikdy inak nenazvali,
iba – Anička...
...tak začína prvá z Rozprávok zo Zeleného Liptova. Hlavná hrdinka ovečka Anička objavuje krásnu krajinu Zelený Liptov, zažíva prekvapujúce dobrodružstvá, stretáva kamarátov a vidí výnimočné veci unikátne iba pre tento kraj. Cieľom Rozprávok zo Zeleného Liptova je jedinečnou a atraktívnou formou priblížiť i tým najnáročnejším spotrebiteľom 3 záväzky súvisiace s výrobou syrov, masla a bryndze Liptov. Keď ich odhalíte aj vy zistíte, prečo produkty Liptov chutia ako z rozprávky.
Hlavnou prioritou značky Liptov je prinášať spotrebiteľom kvalitné mliečne produkty. Ich výnimočná chuť a vysoká kvalita pramení v prírode, a preto sa značka Liptov zaviazala vyvíjať aktivity, ktoré pomáhajú znižovať negatívny dopad na životné prostredie a podporujú rozvoj tohto regiónu. Záväzky značky Liptov a presný plán aktivít sú definované v celofiremnom projekte trvalo udržateľného rozvoja Zelený Liptov. Tento projekt bol interne odštartovaný v roku 2011 a dnes je predstavený spotrebiteľom prostredníctvom novej série príbehov pod názvom Rozprávky zo Zeleného Liptova.
„Zelený Liptov je celofiremný projekt predstavujúci náš záväzok voči zamestnancom, spotrebiteľom a obchodným partnerom. Je to dlhodobá vízia a poslanie našej spoločnosti, ktorým chceme ochraňovať hodnoty, kvalitu, chuť a krásu regiónu Liptov aj pre ďalšie generácie,“ uviedla Kristína Grófova, Brand manažérka Liptov a líderka projektu Zelený Liptov.
V dobrodružných príbehoch, kde sa spájajú tradičné a moderné prvky, postupne odhaľuje ovečka Anička tajomstvo, prečo všetky produkty Liptov chutia ako z rozprávky.
„Prvý príbeh predstavuje náš záväzok HORSKÉ MLIEKO. V rámci neho sa zaväzujeme používať na výrobu produktov Liptov 100 % mlieka z horských a podhorských oblastí Slovenska, uchovávať prírodné receptúry bez použitia akýchkoľvek umelých farbív, konzervantov, či iných umelých prísad a aróm. Syry údime tradičným spôsobom studeného údenia na bukovom dreve bez použitia údiacich lakov“ uviedla Kristína Grófova, Brand manažérka Liptov a líderka projektu Zelený Liptov.
Celú rozprávku si môžete pozrieť on-line na www.zelenyliptov.sk. Ďalších päť príbehov bude zverejňovaných postupne v priebehu roka 2013.
O kvalite a rozprávkovej chuti produktov Liptov sa môžete presvedčiť aj sami. Vyberte si napríklad z radu výrobkov Hravé a nezabudnite sa zapojiť do súťaže! Vypočujte si prvú rozprávku O tajnom prameni mlieka, odpovedzte správne na otázku a ste v žrebovaní! Ak pri odpovedi zadáte aj číslo šarže kúpeného výrobku Liptov, môžete hrať o syry Liptov na celý rok a 300 ďalších cien! Súťaž trvá do 30. apríla 2013. Viac info na www.zelenyliptov.sk.