lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Streda, 18. December, , Dnes oslavuje Sláva/Slávka
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Rozprávky zo Zeleného Liptova odhaľujú tajomstvo

  Spracoval(a) : Monika
Dátum : 3.4.2013
späť
Späť

Poslať
 

Kde bolo tam bolo, žila raz ovečka,

mala dva vrkoče a svetrík do véčka.

V košiari ju radi mali

a nikdy inak nenazvali,

iba – Anička...

 

...tak začína prvá z Rozprávok zo Zeleného Liptova. Hlavná hrdinka ovečka Anička objavuje krásnu krajinu Zelený Liptov, zažíva prekvapujúce dobrodružstvá, stretáva kamarátov a vidí výnimočné veci unikátne iba pre tento kraj. Cieľom Rozprávok zo Zeleného Liptova je jedinečnou a atraktívnou formou priblížiť i tým najnáročnejším spotrebiteľom 3 záväzky súvisiace s výrobou syrov, masla a bryndze Liptov. Keď ich odhalíte aj vy zistíte, prečo produkty Liptov chutia ako z rozprávky.

 

Hlavnou prioritou značky Liptov je prinášať spotrebiteľom kvalitné mliečne produkty. Ich výnimočná chuť a vysoká kvalita pramení v prírode, a preto sa značka Liptov zaviazala vyvíjať aktivity, ktoré pomáhajú znižovať negatívny dopad na životné prostredie a podporujú rozvoj tohto regiónu. Záväzky značky Liptov a presný plán aktivít sú definované v celofiremnom projekte trvalo udržateľného rozvoja Zelený Liptov. Tento projekt bol interne odštartovaný v roku 2011 a dnes je predstavený spotrebiteľom prostredníctvom novej série príbehov pod názvom Rozprávky zo Zeleného Liptova.

 

„Zelený Liptov je celofiremný projekt predstavujúci náš záväzok voči zamestnancom, spotrebiteľom a obchodným partnerom. Je to dlhodobá vízia a poslanie našej spoločnosti, ktorým chceme ochraňovať hodnoty, kvalitu, chuť a krásu regiónu Liptov aj pre ďalšie generácie,“ uviedla Kristína Grófova, Brand manažérka Liptov a líderka projektu Zelený Liptov.    

 

 V dobrodružných príbehoch, kde sa spájajú tradičné a moderné prvky, postupne odhaľuje ovečka Anička tajomstvo, prečo všetky produkty Liptov chutia ako z rozprávky.

 

„Prvý príbeh predstavuje náš záväzok HORSKÉ MLIEKO. V rámci neho sa zaväzujeme používať na výrobu produktov Liptov 100 % mlieka z horských a podhorských oblastí  Slovenska, uchovávať prírodné receptúry bez použitia akýchkoľvek umelých farbív, konzervantov, či iných umelých prísad a aróm. Syry údime tradičným spôsobom studeného údenia na bukovom dreve bez použitia údiacich lakov“ uviedla Kristína Grófova, Brand manažérka Liptov a líderka projektu Zelený Liptov.

 

Celú rozprávku si môžete pozrieť on-line na www.zelenyliptov.sk. Ďalších päť príbehov bude zverejňovaných postupne v priebehu roka 2013.

O kvalite a rozprávkovej chuti produktov Liptov sa môžete presvedčiť aj sami. Vyberte si napríklad z  radu výrobkov Hravé a nezabudnite sa zapojiť do súťaže! Vypočujte si prvú rozprávku O tajnom prameni mlieka, odpovedzte správne na otázku a ste v žrebovaní! Ak pri odpovedi zadáte aj číslo šarže kúpeného výrobku Liptov, môžete hrať o syry Liptov na celý rok a 300 ďalších cien! Súťaž trvá do 30. apríla 2013. Viac info na www.zelenyliptov.sk.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!