TONI&GUY je tradičná britská značka so silnými koreňmi, ako v oblasti luxusnej módy, tak i vlasového stylingu. Pôsobí na trhu už od roku 1963, kedy bratia Toni and Guy Mascolo založili v Londýne svoj prvý salón. V roku 2009 kúpila spoločnosť Unilever licenciu na vlasové prípravky tejto prestížnej značky. Vytvorením partnerstva došlo k prepojeniu kreatívneho a profesionálneho prístupu so skúsenosťami globálneho hráča. Pri príležitosti 50.teho výročia značky TONI&GUY uvádza Unilever produkty vlasovej kozmetiky aj do sietí maloobchodných predajní a parfumérií, aby sa tak viac priblížili zákazníkom.
V roku 2009 kúpila spoločnosť Unilever licenciu na vlasové prípravky prestížnej značky TONI&GUY. Unilever pokračuje svojimi skúsenosťami globálneho partnera a kreativitou v budovaní ďalšieho rastu portfólia značky. V roku 2011 predstavil Unilever počas London Fashion Weeku novú radu produktového portfólia TONI&GUY v oblasti starostlivosti o vlasy a stylingu pre ženy i mužov. V nadväznosti na hlavné motto značky "HairMeetWardrobe" vyzýva svetový trendsetter v hair stylingu TONI&GUY svojich priaznivcov, aby svoje vlasy považovali za súčasť svojho image a inšpirovali sa štyrmi módnymi stylingovými kolekciami: Casual, Classic, Glamour a Creative. Všetky produkty z najnovších stylingových kolekcií, ako aj produkty pre starostlivosť o vlasy v súčasnosti uvádza Unilever exkluzívne do siete predajní DM Drogerie Markt na slovenskom i českom trhu.
„Uvedením predaja značky TONI&GUY do siete maloobchodných predajní sme chceli zvýšiť dostupnosť produktov pre širokú skupinu spotrebiteľov. Odteraz sa k horúcim novinkám zo svetového hair stylingu dostane aj zákazník, ktorý nemá v blízkosti svojho bydliska salón tejto značky. V druhej polovici roku 2013 plánujeme zavedenie značky aj do sietí parfumérií. „ uvádza Kateřina Škroudova, Brand building manager Hair CZ/SK, Unilever Central Europe.
Salóny TONI&GUY založili bratia Toni a Guy Mascolo, ktorí otvorili svoj prvý salón v Claphame v južnom Londýne v roku 1963. O niekoľko rokov neskôr sa k nim pripojili ich ďalší dvaja bratia Bruno a Anthony a otvorili v Londýne ďalšie dva salóny. Rodina Mascolo posunula hranice a prevrátila kadernícky priemysel hore nohami. Vyprofilovala značku TONI&GUY na fashion brand, ktorý si rýchlo získal meno pre svoj inovatívny, kreatívny a netradičný avantgardný prístup. Toniho Mascola totiž poháňala jeho túžba k poskytovaniu kvality, komplexnosti a kreativity každému zákazníkovi.
Neskôr rodina Mascolo rozšírila spoluprácu aj s ostatnými kaderníkmi formou franchisingu. Tento model sa úspešne rozvinul a dnes pôsobí viac ako 400 salónov TONI&GUY v 44 krajinách po celom svete. TONI&GUY je v súčasnosti najväčším nezávislým reťazcom salónov na svete a udáva celosvetové trendy v hair stylingu. V roku 1999 značka uviedla na britský trh aj exkluzívne vlasové produkty, ktoré sa dnes predávajú po celom svete. Už deväť rokov je TONI&GUY oficiálnym partnerom prestížneho London Fashion Week. Značka spolupracuje s hlavnými britskými dizajnérmi ako sú William Tempest, Matthew Williamson či Acne.