lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 19. December, , Dnes oslavuje Judita
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Róbu od návrhára operiete aj v pračke

  Spracoval(a) : Gabika
Dátum : 15.1.2014
späť
Späť

Poslať
 

Starostlivosť o šaty a bielizeň prežíva revolúciu! Do výskumu sa pustili poprední odborníci zo sveta módy a látok, na čele s návrhárom Gilesom Deaconom. Prelomovú stratégiu inovácie odhalila spoločnosť P&G exkluzívne na inauguračnom podujatí P&G Látky budúcnosti v Miláne. Výsledok konferencie znie jasne: už čoskoro si budete môcť oprať plesové šaty úplne jednoducho – v práčke.

Giles Deacon predstavil svoju prvú kolekciu exkluzívne navrhnutú pre P&G Látky budúcnosti, ktorú možno prať v práčke. „Pre túto konferenciu som chcel vytvoriť niečo neočakávané. Použil som modely ako večernú róbu, pri ktorých by ste nečakali, že  sa dajú bežne prať. Prácou s odborníkmi z divízie starostlivosti o látky v P&G som sa naučil, že spotrebitelia chcú, aby ich odevy vyzerali čo najdlhšie ako nové. Som si istý, že časom čoraz viac módnych návrhárov zohľadní možnosť prania odevov v práčke,“ povedal Giles Deacon.

Divízia starostlivosti o látky spoločnosti P&G spojila inšpiráciu a vedecké znalosti o produktoch vlasovej a telovej kozmetiky s celosvetovými štúdiami o vzťahu spotrebiteľov k svojim odevom, s cieľom vytvoriť stratégiu „zmeny hry“. Margita Bahrikeeton z tímu P&G predstavila 3-krokový technologický prístup k látkam: prať, chrániť a zlepšovať trvácnosť, krásu a vlastnosti odevov, ktoré spotrebitelia obľubujú. Šampónom pre vaše obľúbené oblečenie sa stanú gélové kapsule od Arielu Power a ako kondicionér poslúži aviváž Lenor. Kapsuly Ariel Power perú, chránia a zvyšujú kvalitu tkanín na úrovni vlákna, vďaka čomu šaty vyzerajú dlhšie ako nové. Nové zloženie Lenoru obsahuje zmäkčujúce zložky, ktorých častice sú až 10-krát menšie ako predtým, takže počas prania sa dostanú rýchlejšie a hlbšie cez vrstvy látky a ošetria vlákna, čím sa znižuje trenie medzi tkaninami. Lenor sa predáva v šiestich podmanivých, klasických a luxusných vôňach, pričom každý jeho variant obsahuje skutočné parfumy.

Mohamed Samir, viceprezident divízie starostlivosti o látky spoločnosti P&G v Európe, uviedol: „Program a partnerstvá v rámci P&G Látky budúcnosti odrážajú naše poslanie pomáhať ľuďom starať sa o módne oblečenie, ktoré si obľúbili, aby vyzeralo dlhšie ako nové. Je skutočne úžasné, že po prvý raz spolupracujeme s tými, ktorí stoja na čele v ovplyvňovaní módy a látok a ktorí majú pre krásu módy a látok rovnakú víziu a vášeň ako P&G. Vďaka týmto partnerstvám a novému inovačnému prístupu chceme predefinovať a pozdvihnúť to, čo znamená pranie a starostlivosť o bielizeň.“

 

 

O Gilesovi Deaconovi

Giles Deacon je slávny módny dizajnér, ktorý obohatil svet svojimi hravými návrhmi, vyvolávajúcimi na prehliadkach dlhotrvajúci potlesk.

V roku 1992 ukončil štúdium na Vysokej škole umenia a dizajnu Central Saint Martins v Londýne a rozhodol sa cestovať a získavať skúsenosti v rôznych módnych domoch. Dva roky strávil spoluprácou s francúzskym módnym návrhárom Jean Charles De Castelbajacom a potom sa vrátil do Londýna, kde pracoval pre niekoľko slávnych módnych domov. V tom čase sa Giles stretol s majiteľom módnej značky Bottega Veneta a od roku 1998 do roku 2002 bol vedúcim návrhárom v Bottega Veneta a v Gucci Group.

V roku 2004 Deacon predstavil svoju vlastnú značku GILES na Londýnskom týždni módy, za čo zožal veľké uznanie. Jeho kolekcia získala početné ocenenia, vrátane Britského návrhára roka od British Fashion Awards v roku 2006 a prestížnu francúzsku cenu za módu ANDAM v roku 2009. Značka GILES oslávi v roku 2014 10. výročie existencie.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!