lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Sobota, 21. December, , Dnes oslavuje Bohdan
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Erotický prieskum ukázal: Máme menej sexu ako kedykoľvek predtým

  Spracoval(a) : Peter
Dátum : 5.3.2015
späť
Späť

Poslať
 

Erotický prieskum ukázal: Máme menej sexu ako kedykoľvek predtým

Najnovší prieskum značky Durex ukázal, že 65 % ľudí preferuje realitu pred lákadlami fikcie. Aj napriek tomu podľa poslednej štúdie britského inštitútu Natsal (Národný prieskum sexuálnych postojov a životného štýlu) z roku 2014 klesá frekvencia milovania. Ľudia sa sexu oddávajú čoraz menej – priemerný počet pohlavných stykov klesol z pôvodných päť na tri mesačne.

Môžu hrať knihy rolu pri tomto alarmujúcom vývoji? Prieskum odhalil, že ľudia v posteli dvakrát častejšie siahnu po knihe, ako by v nej mali mať sex.

Štatistiky:

·         63% ľudí uviedlo, že čítanie literatúry pre dospelých ich naladí na sex, ale len 40% ľudí túto sexuálnu predstavu skutočne realizuje so svojím partnerom

·         47% ľudí uviedlo, že by si želali, aby bol ich partner viac otvorený o svojich sexuálnych predstavách

·         Chuť na rozšírenie svojich sexuálnych obzorov je evidentný u 43% respondentov, ktorí si myslia, že sú v posteli hraví

·         28% ľudí uviedlo, že sa hanbili povedať svojmu partnerovi o svojich sexuálnych predstavách alebo hrách

·         47% si želá, aby bol ich partner viac otvorený o svojich predstavách

·         Role playing, teda hranie sa na niekoho iného (17%), sexuálna hračka (17%) a gél na rozkoš či potešenie (10%) patria medzi najpopulárnejšie veci, ktoré by chceli ľudia vyskúšať

 

výskum #50GamesToPlay spoločnosti Durex, 2 000 Britov vo veku 18-60 rokov, december 2014

 

 

REALITA vs FIKCIA

S množstvom literatúry pre dospelých, ktorá je dnes bežne dostupná, by sa dalo predpokladať, že sa z ľudí stali sexuálni dobrodruhovia. Naopak, nielen že máme sex zriedkavejšie, ale chýba nám značná dávka inšpirácie, pokiaľ ide o skúšanie nových vecí. Viac než tretina respondentov uviedla, že už ubehol viac ako rok, odkedy skúsili v posteli niečo nové.

Video  #50GAMESTOPLAY ukazuje, prečo je realita lepšia ako fikcia

Značka, ktorá je popredným svetovým odborníkom na zdravý a spokojný sexuálny život, preto uvádza na trh premiéru dráždivého videa a predstaví nového sprievodcu #50GamesToPlay. Cieľ je jasný – inšpirovať páry, aby tento rok skúsili či už na Valentína alebo kedykoľvek inokedy niečo nové video na oficiálnom YouTube kanáli značky.

Iskrivé video ukazuje, čo sa stane, keď páry prestanú o skvelom sexe len čítať a zažijú vzrušenie, ktoré ukrývajú skutočné ľudské spojenia. Odkaz: http://youtu.be/wpiL4_ugBys

 

HRANIE HIER

Ako presvedčiť ľudí premeniť fikciu na vzrušujúci zážitok? Spoločnosť, ktorá má 80-ročné skúsenosti v oblasti zbližovania  párov a skvalitňovania ich milostného života, či už v posteli alebo mimo nej verí, že odpoveďou je dodať ľuďom inšpiráciu. Na podporu nového videa vydala spoločnosť Sprievodcu #50GamesToPlay, špeciálnu príručku rôznych tipov na sex, hier a inšpirácií, ktoré pomôžu párom dostať do spálne opäť zábavu a rozkoš.

Odborník na sex a vzťahy, ktorý s Durexom spolupracoval na Sprievodcovi #50GamesToPlay,  Susan Quilliam hovorí: „Prirodzene nás to ťahá k skúmaniu nášho sexuálneho potenciálu, rozširovaniu našich hraníc a k hľadaniu nových vzrušení. Hľadáme inšpiráciu v každodennom živote, z videí či kníh, avšak nie vždy prenášame dobrodružstvá do reálneho života. Naše nové video a Sprievodca #50GamesToPlay snáď postrčí páry konečne tým správnym smerom.“

 

 

 

 

 

 

 

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!