Značka Durex dnes odhalila poslednú kapitolu svojej kampane „Durex Connect“ a predstavila aplikáciu pre smartfóny, ktorá nám pomáha v zbližovaní. Koniec koncov, Hodina Zeme sa blíži.
Pred tromi týždňami sa značke DUREX podarilo zaujať ľudí po celom svete dráždivou správou o technologickom prelome, ktorý by mohol znamenať revolúciu v našich sexuálnych životoch. Virálne video (http://youtu.be/O925jNVmpOQ), ktoré už videlo viac ako 40 miliónov ľudí, ukazuje páry posadnuté technológiami a ich reakciu na odhalenie, že onen spáľňový zázrak je jednoducho len tlačítko „vypnúť“.
Avšak po bezprecedentnej medzinárodnej odozve a presvedčivom výskume Durhamskej univerzity o dopade posadlosťou technológiami na naše vztahy (vrátane toho, že 40 percent respondentov pripustilo, že behom sexu zodvihlo telefón), vyvinula svetová jednotka v oblasti sexuálnej pohody aplikáciu, ktorá ponúka jednoduché riešenie: synchronizuje naše telefóny tak, aby spolu spali a nechali nás robiť to isté.
Ukonwa Ojová, šéfka oddelenia pre globálny marketing značky Durex, to komentovala slovami: „Film ,Connect‘ značky Durex sledoval dobrovoľnícke páry na emocionálnej a intelektuálnej ceste, počas ktorej sa zamýšľali nad nepopierateľnou posadnutosťou technológiami vo svojich vzťahoch. Práve toto kampaň vypichla na globálnej úrovni.
Obrovské množstvo ľudí, ktorí navštívili registračnú stránku Durexlabs, nám v kombinácii s presvedčivým výskumom Durhamskej univerzity, skutočne otvorilo oči. Práve preto sme sa napokon rozhodli predsa len ponúknuť ľuďom jednu aplikáciu! Blíži sa Hodina Zeme (www.earthhour.org), 28. marca o 20:30–21:30, a my by sme chceli páry po celom svete požiadať, aby ju vyskúšali. Aplikáciu, ktorá by skutočne mohla zlepšiť ich sexuálny život.“
Aplikáciu ,Durex Connect‘ si môžete zdarma stiahnuť pre platformu Android a čoskoro bude k dispozícii aj pre iOS. Ide o užívateľsky prívetivý spôsob synchronizácie vášho telefónu s partnerovým, aby sa ani jeden z vás nemohol vykrútiť zo sľubu jednoznačne netechnologického zblíženia. Vo vopred dohodnutý čas, alebo po spontánnej dohode, aplikácia jednoducho zakryje displeje vašich telefónov, čím de facto oba telefóny uspí a odstráni tak všetky rušivé elementy.
Rachel Bloodworthová, šéfka PR oddelenia neziskovej organizácie WWF-UK, k tomu povedala: „Kampaň ,Connnect‘ značky Durex nám naliehavo pripomína, že sa potrebujeme znovu napojiť na svojich blízkych. Dúfame, že sa nám podarí ľudí primäť k tomu, aby sa skutočne zamysleli na tým ako veľmi sa my cvšetci potrebujeme zastaviť a užiť si svet vôkol seba.
Hodina Zeme je nesmierne symbolická pripomienka potreby chrániť našu planétu. Ale je to i niečo viac – je to hodina, kedy my všetci môžeme vypnúť a napojiť sa na všetko, čo je pre nás dôležité.“
Aplikáciu Connect značky Durex si môžete stiahnuť tu: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.durex.reconnect&hl=en_GB
Video môžete vidieť tu: http://youtu.be/O925jNVmpOQ
Embedovať video môžete cez tento link: <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/O925jNVmpOQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Kvalitatívny výskum, vydaný Centrom pre sex, gender a sexualitu na Durhamskej univerzite si je možné prečítať tu: http://dro.dur.ac.uk/14770/
O VÝSKUME
Dôkladných interview sa vo februári 2015 zúčastnilo 30 ľudí z celého Anglicka. Účastníci mali 18-55 rokov a podmienkou pre účasť na výskume bol prinajmenšom rok dlhý vzťah. Všetci účastníci boli heterosexuálne orientovaní a išlo o pestrú skupinu z hľadiska triedy, etnického pôvodu, veku a dosiahnutého vzdelania. Durhamská univerzita výskum z etického hľadiska schválila a celá správa je k dispozícií na Durham Research Online, konkrétne na adrese http://dro.dur.ac.uk/
O doktorovi Markovi McCormackovi
Doktor Mark McCormack je docent sociológie na Durhamské univerzite a jedným z riaditeľov Centra pre sex, gender a sexualitu na Škole aplikovaných sociálnych vied. Doktorát získal na Bathské univerzite v roku 2010, potom dva roky vyučoval na Brunelovej univerzite v Londýne, neskôr sa presťahoval do Durhamu. Jeho výskum média veľmi zaujal, a tak sa doktor McCormack objavil napríklad v programoch Surgery na BBC Radio 1, Woman’s Hour a Thinking Allowed na BBC Radio 4, Nightwaves na BBC Radio 3, ve vysílání BBC World Service a v programe Q s Jianem Ghomeshim na CBC Radio 1. Ďalej sa jeho výskumu venovali články v novinách ako Observer, Sunday Times a Daily Mail, ako aj niekoľko online aj klasických časopisov, napríklad Economist, New Internationalist a Huffington Post.
O Susie Leeovej
Susie Leeová je výtvarná umelkyňa a generálna riaditeľka spoločnosti Siren. Na Yale, Kolumbijskej univerzite a Washingtonskej univerzite vyštudovala molekulárnu biofyziku a biochémiu, verejné vzdelávanie v mestách a výtvarné umenie. Ako bádateľka, učiteľka a umelkyňa dokáže s nadhľadom vytvárať technologické platformy, ktoré umocňujú prepojenie medzi ľuďmi. Jej výtvarné diela, ktoré si ľudia cenia pre ich ,,inteligenciu emócie a zmyselnosť´´, sú vystavované v rade významných zbierok a objednalo si ich množstvo múzeí
Susie Leeová, ako jedna z mála riaditeliek vo svete, uviedla na trh aplikáciu Siren, ktorá tvorivým spôsobom premenila internetové zoznamky. Táto revolučná aplikácia si získala značnú popularitu a zaujala verejnosť, o čom svedčí viac ako 100 detailných rozhovorov a profilov v médiách ako Guardian, NPR, Seattle Times, CNN, Cosmopolitan, Marie Claire, TechTimes, Geekwire, The Stranger, Engadget, The Washington Post a ThinkProgress. Viac informacií získate na stránkach http://siren.mobi
O spoločnosti Reckitt Benckiser LLC
RB* je poprednou svetovou firmou v oblasti zdravia, osobnej starostlivosti a domácej starostlivosti. Firma pôsobí vo viac ako 60 krajinách a svoje výrobky predáva bezmála v 200 štátoch. Celosvetovo zamestnáva zhruba 37 000 ľudí.
RB si kladie za cieľ dodávať inovatívne riešenia pre zdravší život a šťastnejšie domovy a dnes patrí do prvej dvadsiatky spoločností kótovaných na londýnskej burze. Je globálnou jednotkou či dvojkou vo väčšine svojich rýchlo rastúcich kategórií, za čo vďačí výnimočnému tempu inovácií. Jej portfólio v oblasti zdravia, hygieny a domova vedia 19 silných globálnych značiek: Nurofen, Strepsils, Gaviscon, Mucinex, Durex, Scholl, Clearasil, Lysol, Dettol, Veet, Harpic, Bang, Mortein, Finish, Vanish, Calgon, Air Wick, Woolite a French’s. Na začiatku roku 2014 RB inkasovala 43 % hlavných tržieb z dvoch rozvíjajúcich sa trhových oblastí a 57 %
z hlavnej rozvinutej trhovej oblasti; 72 % hlavných tržieb pochádza z oblasti zdravia a hygieny v jej portfóliu.
Základom úspechu RB úspechu RB sú talentovaní ľudia, v ktorých sa intelektuálna zvedavosť snúbi s oddanosťou najvyšším štandardom kvality. Vynikajú túžbou po dosiahnutí a prekonaní výsledku. V oblasti udržateľného rozvoja si spoločnosť dala za cieľ tretinové zníženie znečistenia vody a tretinové zníženie emisií uhlíka, ďalej sa usiluje tiež o to, aby v roku 2020 tretina jej čistých príjmov pochádzala z udržateľnejších produktov. V sektoru rýchlo obratového tovaru je rovnako najväčším globálnym partnerom charity Save the Children. Novou partnerskou víziou RB je radikálny boj s hnačkami, ktorý je na svete druhou najčastejšou príčinou smrtí u deti do päť rokov. Celkovo chce RB zlepšiť zdravie a hygienické návyky 200 miliónov ľudí.
Viac informácií nájdete na stránkach www.rb.com
*RB je obchodné meno skupiny spoločností Reckitt Benckiser.
** Zdravotnícke prostriedky