lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Streda, 18. December, , Dnes oslavuje Sláva/Slávka
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Dve tretiny Slovákov pravidelne vyrážajú za jedlom von*

  Spracoval(a) : Zuzana
Dátum : 14.1.2016
späť
Späť

Poslať
 

Návštevy reštaurácií patria podľa nedávneho výskumu značky Orbit k životnému štýlu veľkej časti slovenskej populácie. 63 % opýtaných zájde na jedlo von aspoň raz do mesiaca. Svoje obľúbené podniky si vyberajú podľa ponuky, kvality a ceny jedál, celkového prostredia a čistoty reštaurácie, ale aj rýchlosti obsluhy.  Viac ako 85 % respondentov by v reštaurácii ocenilo možnosť dať si žuvačku, ktorá je pre nich elegantným riešením dentálnej hygieny po jedle.

Prieskum ukázal, že 63 % respondentov oceňuje v reštauráciách možnosť kombinovať zloženie menu podľa svojich preferencií. Pri voľbe miesta, kam sa ľudia pôjdu najesť, dominujú faktory súvisiace         s kvalitou jedla aj surovín, s kvalitou prostredia a tiež cenou. Naopak, za bariéru pri výbere reštaurácie považuje viac ako 65 % ľudí kvalitu obsluhy. Odradí ich aj nutnosť urobiť si rezerváciu vopred (50 %) a fixná ponuka jedál (46 %).

V nadväznosti na tieto výsledky sa značka Orbit spojila so sieťou reštaurácií McDonald's a spolu predstavujú novú kampaň v duchu sloganu žuvačiek Orbit "Jedzte, pite, žuvajte". Každý, kto si od 14. 1. do 13. 3. 2016 zakúpi označené balenie Orbit, môže získať v reštauráciách McDonald's burger Big Mac za zvýhodnenú cenu.

77 % opýtaných uvíta práve špeciálne ponuky a akcie. Z toho vyše 85 % opýtaných by ocenilo, keby reštaurácie ponúkali žuvačku bez cukru. 2/3 respondentov uviedli, že žuvačky bez cukru im v reštaurácii pomáhajú elegantne sa zbaviť zvyškov jedál v ústach. Žuvaním žuvačiek Orbit bez cukru chránia svoje zuby pred vznikom kazu.

V období od 14. 1. do 13. 3. 2016 si môžu spotrebitelia kúpiť žuvačky Orbit a získať legendárny burger Big Mac™ za skvelú cenu 1,60 € na základe predloženia kupónu. Žuvačky s priloženým kupónom vo vnútri nájdu spotrebitelia na predajniach vďaka špeciálnemu označeniu. Počas tejto akcie dostanú návštevníci akejkoľvek reštaurácie McDonald's ku každému nákupu testovacie balenie Orbit navyše.

*Zber dát sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka (CAWI) na internetovom paneli agentúry STEM/Mark v dňoch 26. 11. - 4. 12. 2015 na cieľovej skupine mužov a žien vo veku 15 – 60 rokov. Prieskumu sa zúčastnilo 500 respondentov.

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!