lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 10 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 62 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 21. Január, , Dnes oslavuje Vincent
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Orbit pozýva na gurmánske zážitky

  Spracoval(a) : Lenka
Dátum : 9.3.2013
späť
Späť

Poslať
 

Orbit, najsilnejšia a dlhodobo najpredávanejšia značka žuvačiek z portfólia spoločnosti Wrigley, prichádza od februára s novou súťažnou aktivitou. Za nákup žuvačiek teraz ponúka možnosť hrať o kreditné karty, nabité na 40 eur, ktoré výherca môže použiť na úhradu účtu v reštaurácii. Celkovo značka rozdá prostredníctvom kariet 40 000 eur. 

 

Značka žuvačiek Orbit spúšťa v Slovenskej republike spotrebiteľskú súťaž vo veľkom štýle. Súťažiaci môžu hrať o eurové poukážky na platbu v reštaurácii. S vopred nabitou kreditnou kartou si potom môžu užiť návštevu svojej vysnívanej reštaurácie bez ohľadu na rozpočet.

 

Spotrebitelia sa do súťaže zapoja kúpou určeného množstva produktov a pošlú SMS alebo vyplnia formulár na webových stránkach ww.orbitklub.sk/gurman s kódom z účtenky. Výherca bude vybraný každých dvadsať minút. V prípade výhry musí súťažiaci doložiť účtenku s platným kódom a položkou nákupu žuvačiek Orbit. Celková hodnota nabitých kariet, ktoré Orbit rozdá, je štyridsať tisíc eur. 

 

Značka sa chce tento rok viac prepojiť s gastronómiou, a rozšíriť tak povedomie o spojitosti medzi jedlom, pitím a žuvaním. Preto napríklad naviazala spoluprácu s najznámejším českým gurmánom a kritikom reštaurácií Pavlem Maurerem a s akciami zameranými na gurmánstvo.

 

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!