lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
2 tém, a 18 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 15 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Pondelok, 18. Január, , Dnes oslavuje Bohdana
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
¬Coca-Cola pozýva na leto: Podeľte sa o radosť! Coca-Cola, ty a ...

  Spracoval(a) : Lenka
Dátum : 16.5.2013
späť
Späť

Poslať
 

Spoločnosť Coca-Cola, výrobca najobľúbenejšieho nealkoholického nápoja na svete, v priebehu mája spustí unikátnu kampaň s názvom Podeľ sa o radosť! Klasické logo na fľašiach Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero nahradia v priebehu tejto kampane najobľúbenejšie krstné mená, prezývky a nežné slovíčka slovenských spotrebiteľov – mladých ľudí vo veku 13-30 rokov. V Európe ide o prvú a celosvetovo o najväčšiu personalizovanú produktovú kampaň v histórii.

 

Na všetkých pollitrových fľašiach Coca-Cola sa objaví 100 najobľúbenejších slovenských mien, na ostatných baleniach (1l, 1,5l a 2l PET) budú rozmanité oslovenia a prezývky typu miláčik, rocker, kamoš či VIP. Každý si tak môže vybrať osobnú fľašu so svojím menom, alebo obdarovať člena rodiny či kamaráta týmto nevšedným darčekom,“ uviedla ku kampani Kateřina Hladíková, Marketing Activation Manager spoločnosti Coca-Cola.

 

Podeľ sa o radosť! má povzbudiť slovenských spotrebiteľov, aby si ešte viac užívali chvíle strávené s priateľmi a rodinou. Kampaň bude sprevádzaná novou digitálnou platformou www.podelsaoradost.com, kde si užívatelia budú môcť pomenovať virtuálnu plechovku Coca-Cola a zdieľať ju so svojimi priateľmi na sociálnych sieťach. Na stránkach budú dostupné nielen všetky informácie o kampani, ale aj prehľad plánovaných sprievodných akcií, ktoré sa budú na Slovensku konať. Priestor bude aj pre záznamy „zážitkov“, o ktoré sa spotrebitelia podelia so svetom.

 

Kampaň na Slovensku podporia rozsiahle marketingové aktivity, TV reklama, outdoorová kampaň, online podpora a sprievodné akcie. V priebehu nich budú môcť spotrebitelia získať od hostesiek osobnú personalizovanú plechovku Coca-Cola s menom, ktoré si sami navrhnú.

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!