lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 5 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 31 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Nedeľa, 17. Január, , Dnes oslavuje Nataša
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Plechovka Zlatý Bažant v štýle Bažant Pohody

  Spracoval(a) : Peter
Dátum : 4.6.2013
späť
Späť

Poslať
 

Značku Zlatý Bažant a festival Bažant Pohoda spája pevné puto už dvanásť rokov. Dlhodobé a úspešné partnerstvo vyústi už tradične počas festivalových dní do jedného z najsilnejších hudobných zážitkov leta. Blížiaci sa príchod festivalu sa Zlatý Bažant rozhodol pripomenúť a priaznivcov Bažant Pohody potešiť už teraz  limitovanou edíciou plechoviek Zlatý Bažant 10˚, ktorých design navrhli dlhodobí tvorcovia festivalového vizuálneho jazyka.

 

 Vyplývajúc z dlhodobého úspešného partnerstva značky Zlatý Bažant s festivalom Bažant Pohoda sme cítili  potrebu tento rok posunúť našu spoluprácu ešte o úroveň vyššie. Rozhodli sme sa premietnuť prvky vizuálnej identity festivalu na náš produkt a prostredníctvom limitovanej edície tak  potešiť predovšetkým fanúšikov nášho piva a festivalu Bažant Pohoda. Veríme, že originálna plechovka bude vizuálnym osviežením na slovenskom pivnom trhu a tiež originálnym zberateľským kúskom“ vysvetľuje Michal Sivko, brand manager značky Zlatý Bažant.

 

Plechovky Zlatý Bažant 10˚ prichádzajú v týchto dňoch na trh v limitovanej edícii. Edícia vznikla v spolupráci s dlhodobými tvorcami typického vizuálneho jazyka festivalu, kreatívnym štúdiom Milk a predovšetkým jeho zakladateľom, originálnym výtvarníkom „Žltým“ alias Martinom Jenčom. Jeho typický rukopis je na plechovke neprehliadnuteľný. Design plechovky tvoria výrazné festivalové grafické prvky, farebné pruhy na čiernom podklade, charakteristické pre tohtoročnú komunikačnú kampaň Bažant Pohody. Špeciálne plechovky znamenajú v neposlednom rade aj možnosť súťažiť o 300 vstupeniek na festival. Pod viečkami plechoviek z limitovanej edície sa nachádzajú unikátne kódy, ktoré si stačí aktivovať cez stránku www.zlatybazant.sk a čakať na žrebovanie. Každý týždeň sa hrá o 50 festivalových permanentiek.  

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!