lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 17 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 62 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 21. Január, , Dnes oslavuje Vincent
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Tento rok bez nákupného zhonu!

  Spracoval(a) : Monika
Dátum : 22.11.2013
späť
Späť

Poslať
 

Stres, nákupy na poslednú chvíľu a zhon taký je obraz každoročného vianočného ošiaľu, ktorý ovládne naše obchodné centrá vždy na konci roka. V prípade, že vám táto klasická predstava nákupnej paniky už teraz naháňa hrôzu, je načase siahnuť po alternatívnych riešeniach. Jedným z nich je darčeková karta.

Ponožky, župany a iné „originálne“ darčeky

Slováci pri výbere darčekov nie sú najoriginálnejším národom na svete. Medzi Slovákmi najčastejšie kupované darčeky patria knihy, mobilné telefóny či oblečenie. Mnohokrát vyhráva darček, ktorý považujeme za istotu alebo menšie zlo. Vtedy nastupuje staré známe pyžamo či spodná bielizeň.  Moderná doba ale prináša nové možnosti, ktoré rozširujú naše portfólio alternatívnych darčekov. Napríklad, taká darčeková karta predstavuje stopercentnú trefu do čierneho, keďže milovaná osoba si jednoducho sama vyberie to, po čom najväčšmi túži.  S osobným venovaním a v pekne naaranžovanej taštičke, ide o vkusný darček, ktorý urobí radosť bez ohľadu na vek či pohlavie. Dáva možnosť výberu a zároveň odbúrava stres zo zháňania toho správneho darčeku, po ktorom sa, v mnohých prípadoch, pátra na poslednú chvíľu:

 „Bezhlavé nakupovanie na poslednú chvíľu môže spôsobiť viac problémov ako radosti a v konečnom dôsledku vyvolať frustráciu na strane toho, kto obdarúva aj na strane obdarovaného. Dary by mali reprezentovať náš vzťah k tomu, koho chceme obdarovať, preto je potrebné zvážiť ako a čo kupujeme,“ informuje psychologička Mária Balážová.

Vkusný darček, ktorý šetrí čas

Nevhodný či zlý darček je strašiakom asi každého z nás. Podmienky sa obzvlášť pritvrdzujú v situácii, kedy danú osobu obdarúvame už po niekoľkýkrát. Náš prvotný opar inšpirácie sa v takom prípade  pomaly, ale isto, rozplýva a mení sa v beznádej. Práve v takejto situácii prichádza prvá pomoc v podobe darčekovej karty. Navyše, veľkou výhodou takéhoto darčeka je jeho efektívnosť, keďže zakúpenie karty trvá len chvíľu. Ostane vám tak viac času pre ďalšie vianočné prípravy, akými je varenie, pečenie, upratovanie či zdobenie domácnosti. „Každý z nás už asi zažil situáciu, kedy si pod vianočným stromčekom, prípadne počas narodenín či iného sviatku, rozbalil darček, ktorý ho dvakrát nenadchol. Aj to je, pravdepodobne, jeden z dôvodov, prečo sa čoraz populárnejšími stávajú naše darčekové karty. Tie sa tešia obľube ako u našich ženských, tak i mužských zákazníkov. Je to nie len úspora času, ktorého je stále akosi menej, no zároveň odpadá i nepríjemná možnosť, že sa pri výbere darčeka netrafíme,“ informuje Katarína Kešjarová, marketingová manažérka Auparku Bratislava.

Ako to funguje?

Princíp používania darčekovej karty je veľmi jednoduchý. Držiteľ/-ka nákupnej karty môže nakupovať vo všetkých obchodoch centra.  Darčeková karta funguje na báze platobnej karty, po každej platbe sa z nej odčerpá suma za daný darček, ktorý si majiteľ /-ka karty práve kúpil. Objem nákupu sa rôzni, keďže cenová hladina karty je v tomto prípade priamo úmerná štedrosti toho, kto kartu venoval. Samozrejme, je len na majiteľovi darčekovej karty, či minie celú sumu v jednom obchode, alebo prevetrá pokladne viacerých predajní.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!