lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2024
  * 2023
  * 2022
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 29. Marec, , Dnes oslavuje Miroslav
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
SLOVENSKÍ MUŽI SA CÍTIA NAJLEPŠIE VO SVOJEJ KOŽI SPOMEDZI VŠETKÝCH MUŽOV V STREDNEJ EURÓPE

  Spracoval(a) : Lenka
Dátum : 17.12.2010
späť
Späť

Poslať
 

Spomedzi všetkých mužov v strednej Európe sú práve Slováci tými, ktorí sa podľa výskumu uskutočneného krátko pred uvedením produktov Dove MEN+CARE na trh cítia najpohodlnejšie vo svojej koži. Až 83 % z opýtaných mužov na Slovensku sa cíti dobre vo svojej koži a rovnako Slovensko dosahuje najvyšší počet ženatých mužov v stredoeurópskom regióne.

 

Dove – značka, ktorá rozvírila globálnu konverzáciu o skutočnej kráse, uviedla na jar tohto roka na trh nový rad pánskej osobnej starostlivosti Dove MEN+CARE. Aby značka Dove podporila toto uvedenie, zorganizovala nereprezentatívny celosvetový prieskum, na ktorom sa zúčastnilo 7 000 mužov a ktorý definuje špecifické zistenia v oblasti životnej cesty a skúseností skutočných mužov. Vďaka nim títo muži dosiahli v živote stav, keď sa cítia pohodlne vo svojej koži a rovnako reflektujú a prijímajú aj tieto svoje životné skúsenosti. 

 

V rámci spomínaného celosvetového prieskumu nám 250 mužov vo veku medzi 35 a 50 rokov z Českej republiky, Slovenska a Maďarska umožnilo na konci roka 2009 nahliadnuť do podobností aj rozdielností v živote mužov strednej Európy.

 

Podľa štúdie sa Slováci cítia najpohodlnejšie vo svojej koži (83 %), v tesnom závese sú Česi so 73 %. V Maďarsku sa 61 % mužov vyjadrilo, že sa cítia pohodlne vo svojej koži. Zaujímavé je, že práve Slováci sú tými, ktorí majú najvyššie percento ženatých mužov (79 %) a mužov, ktorí majú deti (84 %).

 

V globálnom meradle si 58 % z opýtaných myslí, že „cítiť sa pohodlne vo svojej koži” znamená akceptovať seba samého. Väčšina Čechov sa vyjadrila, že cítiť sa pohodlne vo svojej koži pre nich znamená byť k sebe úprimný (42 %) a nebrať sa príliš vážne (39 %), pre Slovákov je cítiť sa pohodlne vo svojej koži ekvivalentom „nebrať sa príliš vážne”

v 56 % a „akceptovať seba samého” v 54 % prípadov. Muži v Maďarsku sa cítia pohodlne, keď akceptujú sami seba (58 %), a iba 23 % z opýtaných si myslí, že „nebrať sa príliš vážne” je faktorom, ktorý ovplyvňuje ich pohodlie.

 

Vo všeobecnosti 91 % z opýtaných povedalo, že byť schopný podporovať seba samého do veľkej miery prispieva k ich pocitu pohodlia. 90 % Slovákov, 78 % Čechov a 83 % Maďarov súhlasí s týmto tvrdením, Česi však boli tými, ktorí sa v najväčšom počte cítili príjemne, aj keď ich manželka zarábala viac ako oni (76 %). Rovnaká situácia vyvoláva menej spokojnosti

u Slovákov (58 %) a Maďarov (56 %).

 

 

 

 

 

Pri otázke, ako reagujú v nepríjemných situáciách, českí muži boli najviac otvorení možnosti používať kúpeľňu s priateľkou (Česi 85 %, Slováci 55 %, Maďari 88 %). Globálne 75 % mužov povedalo, že im nerobí problém nakupovať osobné hygienické produkty pre ženy. Pozeranie dievčenského filmu nevadí vyššiemu percentu Slovákov (88 %) v porovnaní so

67 % Čechov a 68 % Maďarov.   

 

Slováci sú tými, ktorí sa v najväčšom počte prípadov cítia pohodlne, keď trávia dovolenku so svokrovcami (92 % v porovnaní s 80 % Čechov a 79 % Maďarov), ale najviac sa obávajú situácie, keď ich dieťa chytí záchvat hnevu na verejnosti (94 %). Česi (73 %) a Maďari

(85 %) nemajú až taký veľký problém v takejto situácii.

 

Najväčšie rozdiely celého prieskumu boli zaznamenané pri téme rozprávať sa o sexe

s tínedžerom. Pre 64 % Slovákov je práve táto situácia veľmi nepríjemná, kým Maďari aj Česi sa cítia viac uvoľnene pri tejto téme: 63 % Maďarov a 71 % Čechov znáša túto situáciu bez problémov.

 

Spoločnosť Dove uskutočnila tento prieskum bezprostredne pred uvedením produktového radu Dove MEN+CARE. Produkty uvedené na slovenský trh zahŕňajú tri druhy sprchovacieho gélu a šesť druhov dezodorantov. Dove MEN+CARE je jediným radom pánskych antiperspirantov, ktoré kombinujú silné antiperspiračné zložky s pokrokovou hydratačnou technológiou tak, aby zabezpečili účinnú ochranu proti potu a pachu a zároveň chránili pred podráždením.

 

Sprchovací rad Dove MEN+CARE obsahuje osviežujúce sprchovacie gély

s patentovanou MICROMOISTURE technológiou. MICROMOISTURE, súčasť patentovaného zloženia, bola vyvinutá odborníkmi Dove na starostlivosť o pokožku špeciálne pre nový rad MEN+CARE. Je klinicky dokázané, že táto technológia bojuje proti vysúšaniu pokožky lepšie ako obyčajný pánsky sprchovací gél. Zloženie MICROMOISTURE dodáva kvapôčky hydratácie priamo na pokožku, a to bez pocitu mastnoty. Dove MEN+CARE

s technológiou MICROMOISTURE je dermatologicky testovaný a ponúka absolútny komfort a osvieženie.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!