Cieľom IKEA je zlepšovať každodenný život mnohým ľudom a v súčasnom náročnom období sa stáva tento cieľ ešte významnejším. Pre väčšinu ľudí je domov tým najdôležitejším miestom na svete. IKEA preto podporuje svojimi produktmi nápady na zlepšenie bývania a uspokojenie potrieb svojich zákazníkov.
74 % slovenských zákazníkov plánuje malé investície do domácnosti – nový prieskum IKEA FAMILY
IKEA je vždy nablízku svojim zákazníkom a neustále sa zaujíma o to, ako môže vylepšiť svoje služby. Najväčší „Klub milovníkov domáceho zariaďovania” na svete a aj na Slovensku je IKEA FAMILY. Ten má u nás momentálne takmer 100 000 členov. Počas júla a augusta tohto roku sa členovia IKEA FAMILY podelili o svoje názory, myšlienky a pocity súvisiace s bývaním.
Odpovede takmer 5500 slovenských zákazníkov potvrdili dôležitosť Jednoduchých zmien v domácnosti.
Najdôležitejšie výsledky tohto prieskumu sú:
- 60 % opýtaných potvrdilo, že sú v zásade spokojní so svojim bývaním, ale radi by uskutočnili malé vylepšenia. 80 % z nich už počas posledného pol roka aspoň drobné zmeny doma urobilo;
- 74 % vyhlásilo, že aj napriek tomu, že musia zvažovať svoje výdavky, stále by radi investovali aspoň malé prostriedky na skrášľovanie svojich domovov;
- 66 % účastníkov prieskumu verí, že aj malá zmena dokáže osviežiť príbytky
a zároveň môže byť uskutočnená za málo peňazí;
- Za najdôležitejšie nástroje na uskutočnenie veľkých zmien jednoducho a za málo peňazí opýtaní považujú:
- závesy, kuchynské textílie, koberce a poťahy, posteľné obliečky
Podľa prieskumu 88 % opýtaných zákazníkov potrebuje tipy a nápady, ako osviežiť
a vylepšiť svoj príbytok pomocou malých doplnkov s limitovaným rozpočtom. Tento výsledok ukazuje, že domov je v životoch ľudí veľmi dôležitý. Zároveň posilnil presvedčenie IKEA, že ponuka Jednoduchých zmien domácnosti sa v novom finančnom roku 2010 stretne s úspechom.