lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 2 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 3 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Nedeľa, 22. December, , Dnes oslavuje Adela
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Súboj kuchárov Paulus vs. Ihnačák odštartoval

  Spracoval(a) : Eva
Dátum : 18.9.2013
späť
Späť

Poslať
 

Koncom augusta sa na Slovensku aj v Českej republike v médiách a na bilboardoch objavil teasing „Paulus vs. Ihnačák“. Ide o česko-slovenský kulinársky súboj známych šéfkuchárov Romana Paulusa a Marcela Ihnačáka, ktorí predstavia vlastné recepty zo sortimentu spoločnosti Lidl. Takouto originálnou a zábavnou formou chce obchodný reťazec v oboch krajinách inšpirovať ľudí, aby varili doma chutnejšie, zdravšie, jednoduchšie a za skvelé ceny. 

V koncepte súboja kuchárov Lidl využíva mix marketingových aktivít. V teasingu  nasadil v čase od 27.8. do 15.9 2013 rozhlasové a televízne spoty, inzerciu v printových médiách, bilbordy a využil PR komunikáciu na predstavenie kuchárov v médiách. Prezentácia samotného súboja kuchárov odštartovala 18. septembra a zahŕňa ATL aj BTL aktivity - každý týždeň nový TV spot, inzerciu  v printových médiách, na sociálnych sieťach, banneroch na internete, bilbordoch, aj priamo u koncového zákazníka v sieti predajní Lidl formou pútačov, letákov  a brožúr. Súčasťou súboja kuchárov je aj reprezentatívny prieskum o stravovacích návykoch Slovákov a Čechov, ktorý pre spoločnosť Lidl realizovala spoločnosť STEM/MARK v júli 2013 na vzorke 1000 respondentov.

„Výsledky prieskumu hovoria, že väčšina Slovákov varí doma, preto sme sa rozhodli ponúknuť im inšpiráciu. Naším cieľom je povzniesť každodennú rutinu varenia na zábavu, ponúknuť iný pohľad na gastronómiu, ktorá stojí na štyroch základných princípoch – chutne, zdravo, jednoducho a za skvelú cenu,“ hovorí  Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl. Reprezentatívny prieskum vypracovaný na objednávku obchodného reťazca odhalil, že 76% Slovákov aj Čechov varia doma aspoň trikrát za týždeň.

V súboji kuchárov predstavia Roman Paulus a Marcel Ihnačák každý týždeň svoj vlastný recept, ktorého základ bude tvoriť vybraná surovina z  ponuky Lidl. Hlavné ingrediencie sa budú v danom týždni predávať za skvelé ceny  a budú viditeľne označené cenovkami s motívmi oboch majstrov kuchyne. Všetky potrebné suroviny na prípravu oboch receptov bude možné zakúpiť v každej predajni Lidl.  Recepty nájdu zákazníci priamo v predajni v špeciálnych brožúrach, v letákoch vo svojich poštových schránkach a na internetovej stránke www.kuchynalidla.sk.  Novovytvorená interaktívna stránka bude obsahovať recepty a videá oboch kuchárov, dobré rady a triky na spracovanie surovín či prípravu jedál, ktoré môžu fanúšikovia lajkovať, komentovať.

„Baví ma učiť ľudí variť, preto ma táto ponuka Lidlu oslovila a rád som ju prijal,“ vysvetľuje český kuchár Roman Paulus a jeho slovenský súper Marcel Ihnačák dodáva:

„Rád by som presvedčil Slovákov, že môžu variť jednoduché, pestré a zároveň zdravé jedlá z toho, čo bežne dostanú kúpiť v obchode.“

Vizitka Roman Paulus

Vizitka Marcel Ihnačák


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!