lady.sk
AKLINIK B 468X60

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 19. December, , Dnes oslavuje Judita
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Matthew Williamson pre TONI&GUY HairMeetWardrobe

  Spracoval(a) : Lenka
Dátum : 31.10.2013
späť
Späť

Poslať
 

Ikonický britský módny návrhár Matthew Williamson a zakladateľ filozofie HairMeetWardrobeTONI&GUY prepojili svoje kreatívne vízie a vytvorili „must-have“ doplnok pre tohtoročnú jeseň.

 

Exkluzívna limitovaná edícia kozmetickej taštičky s potlačou dúhovej zebry je vyvrcholením štvorročnej  spolupráce vlasového stylingu a luxusnej módy na Londýnskom FashionWeeku.

 

Živé farby a grafický zvierací motív tvoria  odvážny a pulzujúci  dizajn, ktorý tvorí základ návrhárovho štýlu, ktorý milujú i tie najväčšie módne ikony ako Sienna Miller, Olivia Palermo či Poppy Delevingne.

 

Exkluzivny dizajn ponúka všetkým milovníkom módy možnosť stať  sa ženou podľa predstav Matthew Williasona, teda luxusnou svetobežníčkou s vyberaným vkusom.

 

„Tento dizajn je esenciou môjho štýlu. Je zábavný, ženský a plný života. Chcel som vytvoriť perfektnú taštičku na doplnky a vlasové produkty, ktorá pritiahne všetky pohľady. Vytvoril som skvelý kaleidoskopický vzor s jednofarebným zebrím vzorom na povrchu.“ Matthew Williamson

 

Viac tipov a návodov na trendy vlasový styling nájdete na www.hairmeetwardrobe.sk.

 

 

TONI&GUY oslavuje 50. výročie!

Tohtoročné 50. výročie značky TONI & GUY je i pre TONI&GUY HairMeetWardrobe špeciálnou udalosťou. Prvý salón TONI&GUY bol otvorený v roku 1963 v Clapham v juhozápadnom Londýne. Zo skromných počiatkov sa vypracoval až na svetoznámu kreatívnu značku s viac ako 420 salónmi  v 42 krajínách po celom svete.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!