lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 5 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 31 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Nedeľa, 17. Január, , Dnes oslavuje Nataša
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
UNILEVER prináša prémiovú značku TONI&GUY bližšie k spotrebiteľovi

  Spracoval(a) : Zuzana
Dátum : 2.4.2013
späť
Späť

Poslať
 

TONI&GUY je tradičná britská značka so silnými koreňmi, ako v oblasti luxusnej módy, tak i vlasového stylingu. Pôsobí na trhu už od roku 1963, kedy bratia Toni and Guy Mascolo založili v Londýne svoj prvý salón. V roku 2009 kúpila spoločnosť Unilever licenciu na vlasové prípravky tejto prestížnej značky. Vytvorením partnerstva došlo k prepojeniu kreatívneho a profesionálneho prístupu so skúsenosťami globálneho hráča. Pri príležitosti 50.teho výročia značky TONI&GUY uvádza Unilever produkty vlasovej kozmetiky aj do sietí maloobchodných predajní a parfumérií, aby sa tak viac priblížili zákazníkom.

 

V roku 2009 kúpila spoločnosť Unilever licenciu na vlasové prípravky prestížnej značky TONI&GUY.  Unilever pokračuje svojimi skúsenosťami globálneho partnera a kreativitou v budovaní  ďalšieho rastu portfólia značky. V roku 2011 predstavil Unilever počas London Fashion Weeku novú radu produktového portfólia TONI&GUY v oblasti starostlivosti o vlasy a stylingu pre  ženy i mužov. V nadväznosti na hlavné motto  značky "HairMeetWardrobe" vyzýva svetový trendsetter v hair stylingu TONI&GUY  svojich priaznivcov, aby svoje vlasy považovali za súčasť svojho image a inšpirovali sa štyrmi módnymi stylingovými kolekciami:  Casual, Classic, Glamour a Creative. Všetky produkty z najnovších stylingových kolekcií, ako aj produkty pre starostlivosť o vlasy v súčasnosti uvádza Unilever exkluzívne do siete predajní DM Drogerie Markt na slovenskom i českom trhu.   

 

„Uvedením predaja  značky TONI&GUY do siete maloobchodných predajní sme chceli zvýšiť dostupnosť produktov pre širokú skupinu spotrebiteľov. Odteraz sa k horúcim novinkám zo svetového hair stylingu dostane aj zákazník, ktorý nemá v blízkosti svojho bydliska salón tejto značky.  V druhej polovici roku 2013 plánujeme zavedenie značky aj do  sietí parfumérií. „ uvádza Kateřina Škroudova, Brand building manager Hair CZ/SK, Unilever Central Europe.

 

Salóny TONI&GUY založili bratia Toni a Guy Mascolo, ktorí otvorili svoj prvý salón v Claphame v južnom Londýne v roku 1963. O niekoľko rokov neskôr sa k nim pripojili ich ďalší dvaja bratia Bruno a Anthony a otvorili v Londýne ďalšie dva salóny. Rodina Mascolo posunula hranice a prevrátila kadernícky priemysel hore nohami. Vyprofilovala značku TONI&GUY na fashion brand, ktorý si rýchlo získal meno pre svoj inovatívny, kreatívny a netradičný avantgardný prístup. Toniho Mascola totiž poháňala jeho túžba k poskytovaniu kvality, komplexnosti a kreativity každému zákazníkovi.

 

Neskôr rodina Mascolo rozšírila spoluprácu aj s ostatnými kaderníkmi formou  franchisingu. Tento model sa úspešne rozvinul a dnes pôsobí viac ako 400 salónov TONI&GUY v 44 krajinách  po celom svete.  TONI&GUY je v súčasnosti najväčším nezávislým reťazcom salónov na svete a udáva celosvetové trendy v hair stylingu. V roku 1999  značka uviedla na britský trh aj exkluzívne vlasové produkty, ktoré sa dnes predávajú po celom svete. Už deväť rokov je TONI&GUY oficiálnym partnerom prestížneho London Fashion Week. Značka spolupracuje s hlavnými britskými dizajnérmi ako sú William Tempest, Matthew Williamson či Acne. 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!