lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2024
  * 2023
  * 2022
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 28. Marec, , Dnes oslavuje Sona
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Zaujíma vás čokoľvek o kvalite jedla v McDonald´s? Spýtajte sa, odpovieme na rovinu!

  Spracoval(a) : Peter
Dátum : 27.4.2013
späť
Späť

Poslať
 

McDonald´s Česká a Slovenská republika rozbiehajú unikátny projekt NA ROVINU. Inšpiroval sa veľmi úspešnou kampaňou o kvalite u McDonald´s, ktorú ako prvý na svete uskutočnil McDonald´s Kanada. V Európe je teda McDonald´s ČR/SR prvý, ktorý bude nepretržite odpovedať na otázky na webových stránkach http://narovinu.mcdonalds.cz/
a http://narovinu.mcdonalds.sk. Tu sa môžete prostredníctvom svojho účtu na sociálnych sieťach spýtať na všetko, čo ste kedy chceli vedieť o zložení, výrobe a spracovaní jedla a nápojov v McDonald´s (…a báli ste sa spýtať).

Takýmto spôsobom pokračuje McDonald´s ČR/SR v politike informačnej otvorenosti a stavia sa proti niektorým mýtom a nedorozumeniam, ktoré sa občas vyskytujú v súvislosti s kvalitou produktov McDonald´s. Je možné získať odpovede na všetky otázky týkajúce sa surovín, ich dodávateľov, procesov a postupov, ktoré sa v McDonald´s dodržiavajú, na politiku a štandardy a na súvislosti v oblasti sociálnej zodpovednosti a udržateľného rozvoja.

Z čoho sa vyrábajú McNuggets? Aké mäso sa používa v burgeroch a odkiaľ pochádza? Čo sa stane s použitým olejom z fritéz? Na tieto i mnohé ďalšie otázky otvorene odpovedá McDonald´s na webových stránkach http://narovinu.mcdonalds.cz a http://narovinu.mcdonalds.sk. Stačí sa spýtať prostredníctvom svojho profilu na Facebooku, Twitteri či Google+. Kampaň NA ROVINU nadväzuje na doterajšie aktivity McDonald´s, v rámci ktorých spotrebiteľov informuje o kvalite svojich produktov. Sú to napríklad informácie o pôvode surovín a nutričných hodnotách jednotlivých jedál.

„Nie je v tom žiadna veda ani tajomstvo - hranolčeky sú zo zemiakov, hovädzie burgery zo 100 % hovädzieho mäsa a zmrzlina z kravského mlieka. Skutočne nie je čo skrývať, a preto dávame spotrebiteľom možnosť sa čo najjednoduchšou cestou spýtať na všetko, čo ich zaujíma,“ povedala Drahomíra Jiráková, riaditeľka komunikácie McDonald´s ČR/SR.

Cieľom kampane NA ROVINU je otvorene diskutovať na tému kvality jedál v reštauráciách McDonald´s a vyvrátiť existujúce mýty a často veľmi bežné nedorozumenia či nepravdy.

„Už dlhý čas poskytujeme údaje o nutričných hodnotách a zložení všetkých našich produktov, ktoré predávame. Stále však existuje mnoho celkom neopodstatnených mýtov, ktoré sa snažíme uviesť na pravú mieru. Záujemcovia sa môžu na stránkach projektu NA ROVINU pýtať na čokoľvek, čo ich zaujíma - od zloženia jednotlivých jedál, cez otázky na suroviny až po to, ako sa s nimi pracuje,“ dodáva Vít Grec, manažér riadenia akosti a bezpečnosti potravín spoločnosti McDonald´s ČR/SR.

Poskytovanie  relevantných výživových údajov a informácií o zložení jednotlivých jedál je dlhodobou aktivitou McDonald´s. Zákazníci majú teraz rad možností, ako získať pre nich dôležité informácie o jedlách McDonald´s napr. na webe www.mcdonalds.sk, na špeciálnom webe www.mcdonaldsmenu.info, na prestieraniach vo všetkých reštauráciách a na obaloch vybraných produktov. Najnovšie sa k týmto informačným nástrojom pridáva aj kampaň NA ROVINU, ktorá otvára priestor pre otázky a iniciatívu samotných zákazníkov.

Slovensko a Česká republika sú druhým trhom, na ktorom spoločnosť McDonald´s túto kampaň na podporu kvality spustila. V minulom roku veľmi úspešne odštartovala v Kanade a je plánovaná aj  v ďalších štátoch, v ktorých McDonald´s pôsobí.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!