lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
2 tém, a 9 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 17 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Sobota, 28. Marec, , Dnes oslavuje Sona
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Ako lapiť šťastie

  Spracoval(a) : Martina Jeníková
Dátum : 7.1.2002
späť
Späť

Poslať
 

Nemám nič proti reklame, ak na mňa neútočí. Lenže v poslednom čase je reklama čoraz agresívnejšia. Človek sa bojí aj nadýchnuť, aby sa nedozvedel, že „vzduch čistí inhalátor bystrý“, nemôže jesť a piť bez toho, aby, ho nenabádal slogan: „kašli na imidž, počúvaj smäd“ a Fidorku mi navždy zhnusilo vlasaté dievčatko hádžuce na auto bábiku, aby sa dostalo k svojmu obľúbenému keksíku s heslom: „keď musíš, tak musíš“. Pod týmto  heslom si pokojne viem predstaviť aj kokaín, heroín, alkohol atď.

Ešte horšie je, že reklama útočí konkrétne na každú z nás. Vnucuje nám, že ak nepoužívame reklamou vyzdvihované výrobky, nie sme dosť „in“, nemáme krásu pokožku, bohaté vlasy a štíhlu líniu. My, ženy so skúsenosťami už vieme, ako je to v skutočnosti, že okolo čoho je priveľa kriku, to nestojí za reč, ako však presvedčíte svojho puberťáka, či dospievajúcu slečnu, že ľudia nemusia, nechcú a nemôžu byť takí krásni, štíhli a hebkí ako v reklame. Zdá sa vám, že uveria, že vlasy, ktoré vidia na obrazovke sú prilepené, zafarbené, nasvietené a vydržia také nádherné  práve jeden záber kamery, či cvak fotoaparátu, že úžasná pleť bez znamienka, či pupáčika je vytvorená šminkami a počítačovou grafikou, rovnako ako bezchybná postava. Dievčatká v puberte pri pohľade na modelky a herečky strácajú sebaúctu, pripadajú si škaredé, nenávidia svoje vlasy, čelo, nos a nevedia si nájsť miesto v živote ani partnera.
A tak nám desaťročie šialených reklám degeneruje mládež a pripravuje nepríjemnú situáciu. V ostatnom čase všetci túžime po dokonalosti, po romantike, kráse a absolútnom šťastí. Popri tom si zabudneme všimnúť, akí sympatickí, aj keď nie dokonalí, dokonale krásni, charakterní a bohatí ľudia žijú okolo nás.
Zamysleli ste sa niekedy nad tým, či by ste dokázali žiť v spoločnej domácnosti s dokonalým človekom? /Ja nie./ Napriek tomu, sa veľká väčšina žien cíti nešťastná, lebo nedokáže nájsť tú obrovskú lásku, ktorá by zmenila ich život ako šibnutím čarovného prútika, ktorá by nezmenená ostala vášnivá až do smrti /nie predčasnej/ a ktorá by bola nielen romantická a vášnivá, ale aj zodpovedná. Keďže takáto láska je iba vysnívaná, alebo skreslená televíziou a filmami, neuvedomujeme si, že odchádzame od reality  a začíname sa podvedome obviňovať, že nie sme dosť, pekné, dobré, ideálne a preto sme narazili vždy len na nehodných mužov, ktorí nás dosť nemilovali, neboli dosť krásni, ženy  sa o nich nebili a ich priemerný plat nesľuboval raj na zemi s občasným pristátím na Bali.
Aby sme neskončili na práškoch a opustené, zopakujme si zopár pravidiel lásky.

 
Láska sa začína preskočením iskry, potom mohutnie a nám sa nechce pohnúť od milovanej osoby. Celý čas vidíme jasne, že je dokonalá. Neskôr úplne samozrejme eufória pominie a namiesto nej sa objaví zopár chýb a vád na našom najdrahšom. Objavia sa prvé hádky, prvé rozpory, prvá myšlienka na rozchod, čertík sklamania začne tancovať tango. A teraz pozor!
 Tu musíte zapnúť všetky zmysly a uvedomiť si, že pred vašimi očami sa nemení váš partner, ale váš pohľad na neho. Doteraz bol pohľad na neho obrazom vašich podvedomých túžob a želaní a iba od vás závisí, či v ňom odteraz budete vidieť niktoša, alebo spriaznenú dušu plnú chýb, ktoré však viete vnímať s porozumením. Keď skoncujete so sebaklamom a poviete si, že ste v cieli, že toto je človek, s ktorým si chcete vybudovať spoločnú budúcnosť/ nie na veky, to je zbytočné si predstavovať, veď človek nikdy nevie.../, ale určite odteraz a čo najdlhšie. Musíte jasne vedieť, že  v tomto vzťahu chcete dávať a nielen dostávať. Keď to pochopíte, ste na najlepšej ceste za šťastím. Hlavnou devízou na tejto ceste je vzájomná dôvera, ktorá umožňuje tolerovať chyby a riešiť krízy, ktoré nastanú aj vo vašom vzťahu. Bez nich by ste nemali na čo spomínať a z čoho sa tešiť, alebo kam odchádzať. Preto neváhajte, kašlite na reklamu, na pár kíl navyše, na veľký nos a vedome sa vyberte za veľkým šťastím. Teraz už viete,  ako na to, tak sa snažte. Šťastie vám nepadne k nohám, ale keď mu pomôžete, dostanete konečne odpoveď  na otázku, ktorú ste si v duchu toľko razy kládli pri pohľade na šťastnú kamarátku. „ Čo ten na nej vidí?“

 

 

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!